Denemarken - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Wil en Tom Sluis - WaarBenJij.nu Denemarken - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Wil en Tom Sluis - WaarBenJij.nu

Denemarken

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil en Tom

14 Mei 2014 | Nederland, Ridderkerk

Zo het eerste reisverslag vanuit Denemarken. Laten we beginnen mer Ermelo. Lekkere rustige week gehad. Veel geski.bo.t. En gelezen. Alles op zijn plaats gezet. Nog het een en ander gekocht en nu zitten we echt vol.
Oké. Donderdagmorgen om 9.uur vertrokken in de regen. Voor de rest heel de dag regen. Om 16.15 zijn wij aangekomen op een mooie camping. Daar hadden wij heerlijk een eigen badkamer (welhuren natuurlijk) maarnog even lux doen.
Zaterdags naar het dorpje geweest in Bad Seeberg niet groot wel leuk. En voor de rest heeeeeeeel veeeeeeel regen en koud. mijn lekkere dikke vest vergeten dat ik eigenlijk overal mee naar toe sleep en niet naar het hoge noorden. Stom, stom.
Maandagavond heerlijk de welkomstmaaltijd gehad, na al 3 dagen welkomstborrel. Het kan niet op.
Dinsdagmorgen begon eindelijk de echte reis. We proberen altijd zo rond 9 uur te vertrekken. Om 10.45 hadden wij de bootnaar Denemarken wat ongeveer 45 min. Varen is . En jawel daar heerlijk in de zo'n gezeten.
Na een mooie rit , over 2 bruggen en een dam kwamen wij op het eiland Mons . Hier zijn mooie krijtrotsen die wij vanmiddag gaan bekijken, straks zet ik er een paar foto.s op . morgen gaan wij richting Kopenhagen waar wij 3 dagen blijven.
Zo jullie weten iets. Misschien komt er vandaag nog wat bij. Nu heb ik internet.
Al onze lieve kinderen en kleinkinderen een dikke pakkert ja ja 9 x dus en de rest allemaal de groetjes uit een droog Denemarken.

P.s. de eerste potten vlees, gehaktballen en peertjes waren heerlijk, hopen van de rest ook.

• 14 Mei 2014 - 11:04

Hema:

Zo dat klinkt niet verkeerd op de kou na doen, maar ene troost dat is hier ook zo dus je mist niets, dikke trui koop je dan maar onderweg hoor dat kan er ook nog wel bij en anders wol kopen dan heb je in de avond wat te doen, een dikke trui breien dus.
    Probeer je er nog een foto op te zetten?
    Hoop dat je reisgezelschap gezellig is, maar dat moet je maar in een prive bericht vertellen als dat niet zo is, want dit is openbaar.
    P dit moment dondert en bliksemt het hier
    Jammer dat wij de zussen geen pakkerd krijgen maar van Henk en mij krijgen jullie er wel eentje hoor.
    Veel plezier verder.

• 14 Mei 2014 - 11:09

Wil En Tom Vander Sluis:

Nou jullie kunnen allemaal een dikke pakkert krijgen hoor. En het reisgezelschap is tot nu toe heel gezellig.
    En breien, nee dat heb ik nog nooit gedaan. In Kopenhagen maar bij Zeeman (ha. Ha) gaan kijken

• 14 Mei 2014 - 11:27

Greetje Morsink:

Nou, hopen dat het wat beter en warmer wordt, hierook beter en tegen het weekend 20 gr!!
    Misschien straks een mooi Noors vest{heb ik ooit gehad maar weggedaan zonde!]
    Zitten er gezellige mensen bij? meestal wel toch?
    Nou veel plezier in Kopenhagen, schijnt een mooie stad te zijn!

Groetjes van Bert en Greetje en ook een dikke pakkert van ons

• 14 Mei 2014 - 11:45

Ria:

Gelukkig dat het daar nu beter weer is hopen dat het zo blijft ,hier was het vanmorgen ook mooi maar nu regen en onweer
    Ja niet handig om het belangrijkste vest thuis te laten ,maar kan je lekker winkelen joh
    Nou van mij ook een dikke pakkerd voor jullie en geniet er van