Denemarken, Hillerod Camping - Reisverslag uit Hillerød, Denemarken van Wil en Tom Sluis - WaarBenJij.nu Denemarken, Hillerod Camping - Reisverslag uit Hillerød, Denemarken van Wil en Tom Sluis - WaarBenJij.nu

Denemarken, Hillerod Camping

Blijf op de hoogte en volg Wil en Tom

17 Mei 2014 | Denemarken, Hillerød

Zo eer gisteren 1 uur aangekomen op deze schitterende camping met een Deense eigenares met een ned. Vriend. Superschoon met heel veel beplanting.
Gisteren om 8 uur al bij de bus staan want om kwart over 9 hadden wij de eerste excursie al. Kopenhage is mooi maar niet spectaculair , koffie gedronken in het Rosenborg tuinen complex, aflossing van de wacht gezien lekker geluncht en daarna waren wij vrij om te doen wat wij wilden tot 5 uur. De hoofdstraat door gewandeld naar de Ny havn en daar heerlijk in de zon op een terras gezeten, mensen kijken, heel leuk. Het was gisteren een feestdag, biddag, dus iedereen was vrij en heerlijk rustig op de wegen. Terug zijn we met de bus langs het strand gereden. Mooi. ,s avonds lekker vroeg naar bed. Donderdag moet ik nog melden hebben we de eerste jeu de b gedaan. Verloren met 7 tegen 13 punten. Maarja volgende keer beter.
Vanavond hebben wij een b.b.q. Van de ANWB. Een varken aan het spit. Heel gezellig allemaal. En nu ga ik nog heerlijk in de zo'n. We hebben eindelijk prachtig weer dus even genieten.Zal straks de foto.s er bij zetten van het varken.

• 17 Mei 2014 - 13:42

HeMa Prooi:

Zo dat ziet er een stuk gezelliger uit he als het zonnetje schijnt, leuke foto's, de varkentjes liggen er heerlijk bij, dus je kan er vanavond een oortje afknabbelen.
    Mooie camping trouwens, ook wij staan op een mooie in Limmen met een prachtig uitzicht, vandaag oppassen op Pepijn en morgen verjaardag vieren van Linda.
    Veel plezier verder en laat je niet inpakken met boulen

• 17 Mei 2014 - 16:26

Wil En Tom Vander Sluis:

Doe mijn best

• 17 Mei 2014 - 16:55

Ard & Ria :

Zo dat ziet er allemaal stukken beter uit met de zon erbij. Wat een gedoe he voor die man van de ANWB om 2 van die blerende biggen mee te zeulen naar DK. Zal dat even smaken, eigen aardappels en boontjes erbij zeker, zou zo aan willen schuiven.

Wel slim om in zo'n groep bescheiden te beginnen met jeu de boulen, gewoon nog een keer in de middenmoot en dan maar laten zien wie echt de beste is, ik weet het, je kunt het !

Bij gebrek aan een heel varken morgen maar een overjarige kip op de bbq, zal ook wel smaken en anders gewoon wegspoelen die handel.
    Med venlig hilsen,
    olmenz....

• 17 Mei 2014 - 17:24

Wil En Tom Vander Sluis:

Vriendelijke gr. Terug Ard en Ria

• 17 Mei 2014 - 23:02

HeMa Prooi:

Prakkie zag er heerlijk uit, was volgens mij ook super voor je cholesterol

• 18 Mei 2014 - 13:25

Henny:

Hoi,

Zo te zien hebben jullie het wel naar de zin. Het ziet er daar prachtig uit.
    Het eten lijkt me ook prima zo te zien.
    Heel veel plezier verder
    Groetjes van Herman en Henny