Bij Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Wil en Tom Sluis - WaarBenJij.nu Bij Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Wil en Tom Sluis - WaarBenJij.nu

Bij Stockholm

Blijf op de hoogte en volg Wil en Tom

20 Mei 2014 | Zweden, Stockholm

Zo nog even wat achterstallig schrijfwerk. Hier hebben wij wifi en nog helemaal gratis ook. De camping in exsjo was eigenlijk nog niet open dus ook nog geen WiFi.
Om half 10 zijn wij zondag weg gereden voor een rit van 288 km. Na 26 km. Konden wij na een 10 min. wachten op de boot en in 25 min. Was je over.
Exsjo was best een leuk plaatsje. .we konden lopend langs het meer naar het dorpje toe. Leuke oude houten huizen. Een gedeelte van de houten huizen is enkele jaren geleden afgebrand en daar is nieuwbouw van steen voor in de plaats gekomen, wel jammer. Je zie ook veel sprinkler installaties aan de buitenkant van de huizen. Wel handig natuurlijk .Mooie kerk en leuke winkelstraat. Je ziet hier veel antiek (ouwe rommel) en ook een heerlijke konditorij met lekkere koffie.
Tom nog nieuwe slippers gekocht ja en die ouwe maar gelijk naar de antiek winkel gebracht, maar hij kreeg er niets meer voor.
.s middag zijn we nog aan het boulen geweest maar moesten stoppen vanwege de regen. Maar om 5 uur hadden we gelukkig weer en borrel dus dan vergeet je de regen weer. Maar mijn partner en ik stonden wel met 4-1 voor dus dit potje maken we wel af.
Zo en vanmorgen weer om ca. 9 uur weggereden voor een rit van 320 km.
De eerste 120 km. Was een prachtige rit. Meren en bossen,het lijkt net Canada waar wij al verschillende keren zijn geweest. En voor de rest heb je dan autobaan, anders kan je niet zoveel km. Maken.
Met prachtig warm weer zijn wij om 14.15 aangekomen op de stadscamping vlakbij Stockholm. Om 9 uur rijden wij morgen ochtend naar de stad. Op deze camping blijven wij tot vrijdag middag staan. Dus we schrijven nog wel een stukje en ik zal hier wat foto.s met de iPad maken.
Voor nu vind ik het weet welletjes.

M

• 20 Mei 2014 - 19:04

HeMa Prooi:

Dus jullie zijn devlastste 2 dagen kilometer vreters, nou ja voor de lijn altijd beter dan die conditorei.
    Groetjes en kus vanuit Barendrecht

• 20 Mei 2014 - 19:23

Miep:

Hoi luitjes
    Fijn iets te horen,wat een afstanden leggen jullie af zeg!!
    Gelukkig vaak borreltijd om bij te komen.
    Hier alles goed nog druk met Linda maar gaat steeds beter met haar.

Tot volgende mail veel plezier xxx

Gr Gert en Mieo

• 20 Mei 2014 - 22:12

Jacqueline:

lieve Tom en Wil.
    Zo te lezen vermaken jullie je prima. Alleen het weer is nog niet zo standvastig geloof ik. Hier alles zijn gangetje. Morgen gaan Jan en ik voor 3 dg naar Parijs. Tante Annie ligt al 3 mnd in het ziekenhuis, dus maar eens even kijken bij haar. Maandag as vliegen Jan en ik naar Valencia voor 5 dg. Jullie nog een heel fijne vakantie en hou ons op de hoogte. X jacq

• 20 Mei 2014 - 22:53

Ad:

Hoe smaakte het varken?

• 20 Mei 2014 - 23:36

Herman En Henny:

Leuk dat jullie nu in een omgeving zitten die wij ook kennen. Jullie zullen wel wat tijd hebben om Stockholm te bekijken. Mooi station, Mooie oude binnenstad en verschillende musea. We benijden jullie. We zien uit naar de foto's.
    groetjes van ons.

• 21 Mei 2014 - 15:48

Adri :

Zo hier dan eindelijk een berichtje van mij.Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie Dochter(schoondochter) .Maar jullie vermaken je wel begrijp ik ,al mooie streken gezien.Is het weer nu beter of wisselvallig. Het is wel stil hier hoor. Ga vlg de week weer een paar dagen naar ermelo dus hoop dat het goed weer blijft.Is het reisgezelschap gezellig?Laat je niet inpakken hoor met bowlen .Verder heb ik niet veel nieuws dus wens jullie nog een fijne reis en groetjes van de Fam. V.liefs adri.

• 21 Mei 2014 - 19:25

Wil En Tom Vander Sluis:

Even antwoord. Jan en Jacq. een goede reis naar Parijs. Het allerbeste met tante Annie. Doe ze de groeten maar, al zal ze ons niet meer kennen. Ze heb toen ook nog voor ons kaarten voor het Lido versiert terwijl het hartstikke vol was. Ook veel plezier in Valencia hoor. Prachtige stad.
    Miep en Gert, fijn dat het met Linda steeds beter gaat. Jullie zeker nog druk aan het oppassen ?? Fijn dat dat zo gaat.
    Herman en Hennie, prachtige stad, wij vinden hem mooier dan Kopenhage, maar hier loop je je eigen dan ook weer suf. We waren half 7 thuis maar versleten, ook door die hitte die we nu ineens hebben (26gr.) maar je hoor ons niet klagen hoor, zo mag het blijven.
    Adri, ga je alleen naar Ermelo. Doe ze daar de groeten, hoop dat je een beetje weer heb.
    Geef privé op f.b. Even door hoe het met Truus gaat nog niets gehoord.
    Zo ik heb volgens mij iedereen geantwoord. Liefs van ons

• 22 Mei 2014 - 09:51

Ellen En Egbert:

Lieve Tante en Oom
    Wat leuk dat we jullie en de mooie dingen daar kunnen volgen. Wij de dames Sluis zijn ook weer veilig terug uit Turkije. We hebben het heerlijk gehad en te lekker gegeten. Ons lekker laten verwennen in de hamman enz enz. Dat doet een mens goed. We hopen op beter weer voor jullie en een fijne vakantie verder. Liefs Egbert en Ellen.

• 22 Mei 2014 - 12:58

Wil En Tom Vander Sluis:

Ook ik heb jullie gevolgd hoor, lekker he zo een weekje er tussen uit.maarja overal komt een eind aan he. Maar weer sparen voor de volgende keer. Lieve gr. Van ons