Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Wil en Tom Sluis - WaarBenJij.nu Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Wil en Tom Sluis - WaarBenJij.nu

Stockholm

Blijf op de hoogte en volg Wil en Tom

22 Mei 2014 | Zweden, Stockholm

Zo gistermorgen 9 uur de bus in. Prachtig weer en via een omweg (file) naar Stockholm. Eerst de gids opgehaald en toen een tour door de stad. Een hele leuke rit, voorbij het Abba museum werd er natuurlijk ABBA muziek gedraaid en bij Pipi Langkous museum Pipi muziek. Leuk. Stockholm is een prachtige stad. Wij zijn het meeste in het oude gedeelte geweest. Natuurlijk de aflossing van de wacht , wat grootser was dan in Kopenhage. Hier kwam de aflossing aan gemarcheerd met muziek voor op. En ook het plein was vol met soldaten en kleine kanonnen. Leuk, daarna van alles bezichtigd, maar je loop je kierewiets op die keitjes allemaal. Op een plein heerlijk koffie gedronken en toen maar weer lopen tot half 2 toen gingen we lunchen, maar dat is gelijk altijd warm eten dus makkelijk voor ,s avonds. Daarna, het was kwart voor 3 nog even de winkelstraat op en neer en toen op een terras neer gestreken mensen kijken, met een heerlijk glas verse jus ,d orange. 5 uur de bus weer in en ,s avonds heerlijk buiten gezeten en dan klets je maar een eind weg.
Het zijn allemaal vreemde mensen voor je dus , verhalen zat.
O ja ook nog een kaartje gestuurd naar de kleintjes, dus ben benieuwd wanneer ze aankomen.
Vanavond 5 uur de boulen party afmaken hoopdat ik win.
Groetjes allemaal, extra dikke kus dan nu voor de kl.kinderen en jullie horen de uitslag nog

• 22 Mei 2014 - 21:30

Ard & Ria :

Leuk bezig hoor, zelfs musea bezocht, nou ja, er voorbij gereden, net alsof je goed cultureel bezig bent.
    Pippi Langkous, Abba, soldaatjes, kanonnen, jullie hadden de kleinkinderen mee moeten nemen.
    Terrasje met jus d'orange ? Alcohol is duur hè in Scandinavië ?
    Goed vervolg van de reis nog en succes met het boulen, olmenz....

• 22 Mei 2014 - 22:20

Herman En Henny:

Hallo vrienden,
    Jullie hebben weer een drukke dag gehad. nu maar weer even rustig aan. en , tot de volgende blog.

groetjes H&H

• 22 Mei 2014 - 23:27

Wil En Tom Vander Sluis:

Ja Ard en Ria je word wat ouder en bezadigder he en dan is een vers sapje in de hitte ook wel lekker hoor. En als we bij de caravan zitten, nou... Dan pikken we er wel een paar hoor. En ja hoor, ik heb vandaag gewonnen met boulen. Kijk en daar neem je er ook weer een op. Lieve gr.
    En vandaag hebben wij een heerlijke rustige dag gehad, morgen wassen en de boel in orde maken voor de overtocht naar Finland.